یک نوجوان صالح شهری به تیم هیئت تکواندو استان مرکزی پیوست
تاريخ : 25 / 6 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مصطفی رضایی نوجوان صالح شهری  در پی درخشش خود در سطح  مسابقات نونهالان و نوجوانان استان خوزستان و کسب عناوین متعدد قهرمانی  در سطح شهرستان و استان خوزستان با دعوت رسمی تیم هیئت تکواندو استان مرکزی به این تیم پیوست. در پی دعوت مسئولین تیم هیئت تکواندو استان مرکزی از مصطفی رضایی و حضور این بازیکن در سر تمرینات این تیم و انجام مذاکرات اولیه با این تیم اراکی  مربیان و مسئولین موفق به جلب رضایت این بازیکن شده و باعقد قراردای رسمی این بازیکن را جهت حضور در مسابقات کشوری ،به عضویت تیم خود در آوردند.ضمن آرزوی موفقیت برای این ورزشکار عزیز در میادین مختلف انشاا... شاهد موفقیت دیگر ورزشکاران عزیز شهرمان در میادین مختلف ورزشی باشیم.

خبر : صالح شهر نیوز

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آریایی
ساعت7:12---25 آبان 1391
ستایش مخصوص خداست.
تبریک میگم تبریک تبریک تبریک به امید پیشرفت بیشتروبیشتر.بعدازخدا,خانواده رضایی ازتون ممنونیم.چه نوجوان خوبی!!!!ماشاا...مصطفی خان یکی دیگه از امیدای مایی.کاری کن بازم سرود ملی ایران توجهان به نشان اولویت زمزمه وپخش شه.ممنون از نویسنده وبلاگ و شما عزیزان خواننده.


بماند
ساعت7:03---25 آبان 1391
مصطفی به امید بردت تو المپیک.خیلی خوشحال شدم

گندم رضایی
ساعت16:00---24 آبان 1391

آرزوی پیروزی و سربلندی هر چه بیشتر برای این نوجوان عزیز و تلاشگر دارم.مصطفی جان,درخشیدنت را به تو وخانواده محترمت تبریک میگوییم تلاشهای دوجانبه ات را درزمینه ی تحصیل وورزش تحسین می کنم.به امیدشناخت جهانیت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: